Börjar om på nytt nu!

jag börjar mitt liv om på nytt, jag ska inte glömma vänner eller nått sånt. jag ska börja om mitt liv, och tänka framåt inte bakåt som jag gjort så jävla mycket...det hände en sak när jag var riktigt liten, och jag har bara berättat till dom som står mig riiiiiiktigt nära! men skitsamma vill ändå inte prata om det :) jag ska försöka vara glad, FÖRSÖKA! :) var på stan idag som sagt, grymt fint väder säger ja ! haha :) imorrn drar jag ju te bbg , det kanske kommer bilder ;) men nu ska jag göra nått..hehe puss :)
peeeeeeeeeeace breeeeeeeeee

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: loouuise

varför? :/

2011-04-20 @ 22:02:01
URL: http://loouuiiseee.blogg.se/
Postat av: fatema

var inte jag en av dem riiiiiiktigt nära eller!

asså, jag berättar allt förej medans du dissade..asså shiiiiiiiiiiit jessica..-------

2011-04-20 @ 23:19:39
Postat av: fatema

var inte jag en av dem riiiiiiktigt nära eller!

asså, jag berättar allt förej medans du dissade..asså shiiiiiiiiiiit jessica..-------

2011-04-20 @ 23:22:28
Postat av: Linnéa

det bra jessica, tänk framåt, inte bakåt, och tänk positivt och allt det negativa ska du inte tänka på ! :)

finns alltid, säg bara till om jag kan göra ngt förej, allt för min jessica !:* <333333333

2011-04-21 @ 13:14:14
URL: http://linneabeun.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0