- jag saknar mitt blonda hår..

jag saknar faktiskt mitt blonda hår! även fast det inte gått så lång tid :( folk säger att jag ser bättre ut i brunett asså då tänker jag men vafan jag vill ju vara blond..nej men vi får väll se? jag gillar att vara blondin, och om ni inte gillar det är det fingret som gäller, eller asså tar du mig inte för min personlighet ja då vill jag inte ha kvar den i mitt liv :) snicksnack! snart ska jag vila eller sova? jag har huvudvärk och ångest..vill bara tänka på den enda som gör min dag och allting, nämligen min pojkvän (K) älskar dej baby! nej men aja jag har sagt att jag behöver säga, puss alla söta läsare!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Linnéa

jag tycker du är snygg & fin i både blont & brunt :) <333

2011-04-02 @ 02:15:25
URL: http://linneabeun.blogg.se/
Postat av: maryam <3

säger som linnea ! <3

2011-04-02 @ 11:49:42

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0