ssalle & ffarre är fffinast :) (L)



älskar er finaaste systrarna , salle & farre ! (K) (L)
sen första dan vi träffades var jag den lyckligaste,
din syster är jättefin hon med , det var hon som tog kontakt med mig först,
och det är jag jävligt glad för & jag klarar mig verkligen inte utan er,
när vi gick första skoldagen var vi ganska blyga , men sen var vi med varandra nästan varje dag,
sommaren 2009 , en sommar jag aldrig kommer glömma !
vi var tillsammans hela tiden & vi hade verkligen kul ,
vi kallades trillingarna för vi var so mycket med varandra ,
vi brokade do & do, men ibland händer det att man igentligen moste broka
även fast det gör so ont i hjärtat ,
jag kommer göra allt för er, om ngn vill röra er so stor jah i vägen ,
även om den misshandlar mig eller hotar med kniv kommer jag fortfarande sto där ,
skär mig i bitar , vem bbryr sig , bara du & din syster är trygga & mor bra ,
första kramen blev mitt hjärta till lysande blommor, 
blev so jävla glad & när ni skulle till afganisthan var det hordaste ,
visst inte om jah skulle klara 2 monader utan er , 
saknade er so , & var so orolig,
trodde nott hade hänt med er & vart so himla tänkfullbar, 
tänkte bara po er ! 
ni tvo är dom bästa i mitt liv, ,mitt hjärta ler som bara den för ni finns,
jag älskar er tvo , hoppas ni aldrig glömmer mig (K) 






finast ! <3


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0