min syster är det finaste gudskapat! <3

aaaaaaaaawww , hanna !
satt & läste din blogg nyss & kolla vad jah hitta :)) <3

jag älskar dig mer än tusen..första gången jag träffa dig gumman var på campingen trorja?...först var jag värsta fittig emot dig och sen kom dagarna då jag börja inse att jag gjort fel..jag börja bli bättre och bättre..sen vände de tillbaka..sen bättre och bättre..dagarna kom och du passerade rakt in i mina ögon. du kolla mig i ögonen och sa: bästavän!... blev helt underbart röd i hela ansiktet och gav dig en stor kram " jag älskar dig "  vi har både bra och dåliga minnen tillsammans. dom bästa är dom bästa!. allt med dig är helt underbart älskling..du har gjort mig på toppen nivå..vad skulle jag göra utan dig min stjärna..jag vet att du har de svårt och allt . men jag finns alltid för dig va de än är som händer / hänt .. vilken tid de än är på dygnet finns jag för just just dig. jag älskar dig mer än tusen ögon kommer nångonsin kunna göra!. för du är den bästa i mitt liv och jag ångrar inte en sekund med dig . för de är bäst med dej och de kommer de alltid vara. den dagen de tar stop ohh du säger ifrån vänskapen kommer jag sjunka rakt ner.. stupet kommer och jag finns inte längre.. jag älskar dig min lillasyster!
// Haannaa


du äh bara för underbar älskling (K)


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0