mamma äh verkligen bäst ! (L)

...hahah fin rubrik ? :D
men hon äh fan det just nu :D
hon har köpt 2 snickers, 3 munkar & en heeeel kladdkaka vi ska äta ikväll :d
hahaha , kommer inte orkar äta upp allt fan xddd
men först moste jah städa -.-
hahaahha för mitt rum ser helt fucktup ut :D
ah men just nu sitter jah & snakkar med vigge , hahha fätt kul :D
ah men kan berätta lite om dagen (K)
först vakna jah runt 10 i 7 & gick upp ,
jah var fett trött, men var tvungen att go upp -.-
so typ satte jah mig vid datan & so ,
men skolan var helt okej ,
var med ngra :)
efter skolan so typ satt jah & salle och tog kort ,  :D
fin fina bilder , älskar dej gmn :)
sen kom farre & söööta medinaa :)
vi prata lite sen efter & sont , sen skulle jah go ,
so vi sa hejdo , ville vara med dom men har inte so mke tid =(
ska träna,städa & aallt annat skit .. :( :( :(
ah men älskar er tvo , salle & farre! (L)(L)
oh just nu so hinner jah inte blogga so värst mke !
men hör av mig lite senare po kvällen , do jah har tid soklart :D

puss alla söta & fula (K)


saknar verkligen solen !

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: josephine

sv: haha EY YO på dig med. Hon skrev "följ min blogg" och jag svarade :P sen behöver ju inte du lägga dig i ? :)

2010-09-23 @ 17:16:49
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: jag var snäll sen hur du uppfattar det är ju upp till dig :) sen bryr jag mig inte om satt breve henne eller inte och någon idiot är jag inte, så kalla inte mig kaxig är du snäll ;)

2010-09-23 @ 18:35:19
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: jaja jag bryr mig inte :)

2010-09-23 @ 19:39:39
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0