≈söndag,BAJS!≈


usch fyfan vad man hatar söndagar då :o helgen har typ gått aaaaaaaas fort..inte jag gilla ! :)
men iaf ska snart krypa ner i sängen även fast typ klockan bara är 6 :)
SKA INTE SOVA ! :) kanske bara film eller så sitter jah kvar vid datan :D
har städat rummet och allt, så nu är det städat oh fint (i)
eller iallafall lite :) oooooooooooh , lyssnar på min älsklingslåt ♥
men iaf , det jag hatar med söndagar är att det är skolan efter, men fan längtar sjukt mke till fredag, för då kanske jag åker till rimforsa hos min söta faster :)
underbart där ute, alltid skratt asså :) älskar min lilla faster ! §§§
men vafan jah sitter bara och snackar tycker jag nu :O x)
så får väll sluta här. ELLER ?:)
hahah skojja bara med er gullungar :*
men hejdå , vi syns senare ikväll eller imorrn .
HHIHIHIHI HEJDÅ (K)


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0