Nu är det dags för FREDAGSMYYYS :)

kom nyss hem från träningen , ska snart duscha känner jag sen kommer mamma och pappa hem med ngt gott? :)
uuuuhhh, så kanske blir tv , om jag har lust^^kollar typ aaaaaaaaldrig på tv för mamma baxar den före mej , har bara en liten damp tv x) går inte att se 5:an (N) eller när det kommer vitt på skärmen så börjar det brusa, HAHAHA vet jag är typ lite efterbliven, sitter fast i 80 talet xDDDD hahahah skojja bara !
men ska snart få en platt-tv , för pappa ttycker synd om mig säger han x))
ah men tänkte åka förbi hanna idag, men oooorkar inte (A) hihhi :$
men hejdå, kanske bloggar lite senare ! :*
VINTER ! (L)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0