min barndomshistoria


en väldigt gammal bild, 2009
när jag var liten var jag en söt liten tös, jag löd vad mamma sa och ville bli stor fort.
jag var glad varenda timme, jag kunde se ut hur fan jag ville, tjock eller smal, kunde se ut hur som helst,
vännerna kunde man bråka med en dag sen vänner igen efter 1 dag,
fanns inte falska vänner, som snakkar bakom ryggen , inte killar som taffsade'
men nu i denna tonårsvärlden är det as viktigt på hur man ser ut,
är man lite knubbig så vill ingen ha den, utan bara dissar den.
man får inte umgås med vissa, man måste tydligen vara vän med dom som är ''coola''
idag finns det mycket snack om vad man har på sig,utseénde och allt annat!
man får fan ha på sej det man vill jag är ingen tjej som bara lyder vad alla säger, eller okej
var det förut men nu bestämmer jag fan själv, ska inte lyda ngn , den ska inte säga vad jag ska göra,
bryr mig inte om den blir arg på mig, ska få ha det bäst som jag vill!
tiden går och går, nu vill jag aldrig bli större, vill bara vara såhär liten som jag är nu,
fan det räcker nog, har sugit nog!
min barndom med,mamma,pappa,robert och tjockis har varit underbar , dom gav mig allt jag behövde,
när jag var liten skratta jag oftare än vad jag gör nu !
men nu så är jag alldelles gråtfull inuti mig, i 2-3-4 var jag svårt mobbad av hur jag såg ut ,
jag var lite knubbigare än alla dom andra, hade fult hår, asså igentligen Skäms jag för den jag var då!
allt är så jävla mycket bättre nu, är mycket finare nu än förut känner jag!
ingen ville vara vän med mig då, bara mina intenet vänner, dom älskade mig för mina bilder,
men inget mer, jag har alltid haft en dröm om att bli modell det sa jag redan när jag var som liten,
men kommer aldrig bli en , vet det bara ...
˜mitt liv,min historia˜

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0