kommer dö lyckligt asså ! (K)

ÄR SÅ FUCKIING LYCKLIG , ÄVEN FAST JAG SKA FÅ TANDSTÄLLNING NÄSTA ÅR, MEN PÅ PHOTOSHOP KAN MAN GÖRA SÅ MAN KAN HA TANDSTÄLLNING OH JAG ÄH GRYMT SNYGG I DET ! ;D  HAHAAHAH ! XDDDDD
damp inlägg där uppe?
men andledningen till att jag är glad för att när jag kommer ta bort min tandställning sen får jag ett guldhjärta på tanden , och snart så kommer jag få pierca mig i tungan (A) ;D
och kanske får man systemkamra & löshår om man sköter sig i skolan (Y)
AHHAHA kommer såklart skärpa mig nue förfan x))
men aja vad ska jag skriiva mer än jag är GLAD ! :*
pusshej, pappas & mammas galna flicka ! <33333

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: ThePrittyOne

du har så fina ögon kan nt sluta säge de du ha ju de ;D<33

2010-10-21 @ 20:54:41
Postat av: Anonym

ladda upp bilden på dig i tandställning då?

2010-10-22 @ 14:52:57
Postat av: amanda :)

Hejsan ^^



har dagens blogg, kommentera så mycket ni vill :)

desto mer du kommenterar, större chans att vinna den ;)

http://mandirawr.blogg.se/2010/october/lite-sen-hehe.html#comment

2010-10-22 @ 17:19:26
URL: http://mandirawr.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0