HALSBRÄNNA, USCH!

har nog fått halsbränna, har aaaaas ont i halsen och när jag sväljer oh allting :(
fick det typ nyss eller jag MÄRKTE det nyss =(
sitter oh dricker cola just nu ^^ lyyyyckat (Y)
men iallafall jag tycker det var läääängesen jag skrev om min dag, så tänkte göra det nu ? (:
min lördag startade med att jag vakna upp och var sjukt himla trött, men iaf så gick jah upp , satt vid datan , smsa lite och annat såntdär skit, senare fixa jah mig sen stack jah till julia fooooort :D sen tog vi bussen in till stan och där gick hon till simhallen och jah till mc för att träffa pauline :)
när jah typ träffa pauline gick vi i affärer och annat såntdär:D
senare typ så när alla affärerna stängdes var typ diba,julia & maryam klara så väntade på dom för vi skulle äta kääk tillsammans :D men så när dom kom stack pauline hem :( men då åt vi på baguetten ? eller vad det heter XD
fett gott & maryam ville ta hem sin pizza men vågade inte fråga Xo
senare påvägen hem typ prata vi med en kille på bussen som hette gustav trorjah , sen var ddet ngra bitchar på bussen , USCH PÅ DOM! hihi (A)
senare så gick vi av vid julia och typ inte gjorde ngt skulle följt med diba & maryam men stack hem , men typ när jah kom hem stack jah till hanna fort :D igentligen skulle hon sova här , men hon oooorkade inte (N) fick låna hennes adidas så kommer ha den imorrn ellr imorrn ska jah inte göra ngt,! :D
men vafan mer kan man skriva? :O
min lördag & fredag har varit bäst säger jah bara! :)

hoppas söndagen blir underbar den med ;*


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0