håller med dej ....faktiskt

Postat av: anonym

asså folk tror olika vetdu ? 
jag tycker jaf det är sjukt fult
och ha 6 , 7 tofsar i benet 
om man är normalt så är det mycket
finare. och så kan man inte säga till dom som inte tycker att fjortisar är fina ''att dom är duma i huvudet'' för jag tycker tvärtom 
oxå känner jag massa fjortisar och jag har lärt mig och känna dom fast det är sjukt dom är inte alls fina , hoppas du inte tar illa upp men ville verkligen skriva det här

sv; jah såklart, alla tycker olika !
det var inte meningen att dom som itne tycker inte om dom betyder att dom är dumma i huvudet, håller igentligen klart med dej, men älskar typ fjortisar , dom är fan underbara :) pusspådej!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0