- du kan aldrig bli som mig, finns ingen kopia biitch:)


hahahah sjukt fin bild, vet :*

ska duscha nu , senare så blir det väll att glo på film , för kan verkligen inte somna, har fortfarande sjukt damp på henne, men kan väll passa på att skriva om dagen..för skrev jue inte om den förut (A)
vakna vid 7 fixa mig och sånt skit senare skolan och hade språkval(I) senare så hade vi svenska senare hade vi idrott, efter idrotten vart det mer bråk, men var inte med som tur är... sen så typ blev det geografi, jah satt typ vid datan oh sånt (Y) maten var väll helt okej, elr nej , äcklig!
sen vart det rast , va med bella och fatema, :)
sen in på lektion igen med sy-slöjd, fuck det som hände, ångra allt jag gjort, vet inte vad jag ska göra..
sen efter skolan så var jag med ngra , sen runt halv 6 så stack jag oh ngra till till toniårena (stav?..) jag,omta,nathalie,julia,shabbe,danne 5-6 c ,ramma,amelia,jonna och alla dom andra var där ;D vi åt typ taco oh sånt shiiit:)
men jag kom hem runt halv 8 trorjah oh sånt där ;D nu är typ klockan 10 och ska duscha, så pussochhej!:*


våra minnen brann upp i elden..


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0