ska försöka vara glad♥

ska göra som salle sa till mig, försöka vara glad och strunta i allt skit, tack salle för du pusha upp mig,hjälpte mig upp igen, du är verkligen en ängel (L) men just nu lyssnar jag på gamla låtar som jah lyssnade på förr, skit tid! men iaf täntke berätta om min dag ? :D vakna 10 över 6 för vi skulle fira bror ^^ hahah var as trött, men efter det så sminka jah mejj palla typ inte att gå och sova:o men då sminka jah mej sen tog jah på mig sen så satt jag vid datan, sen fixa jah håret och senare stack jah to schoool , först hade vi språkval, klart så skrattar jah och eman som alltid :D HAHAHA sjukt kul :D ah men sen så hade vi ordningssak för utvecklingssamtal, sen hade vi idrott och typ vi körde ngt glömt vad det heter, fan glömmer saker rätt så snabbt nu :o men iaf jah börjar väll bli senil(A)hoppas inte ! :D men efter idrotten så kom berzan eelr två lärare därifrån prata om hur det skulle gå till på berzan,det låter kul där ^^ men a iallafall så typ senare hade vi träna på utvecklingsssamtal,sen blev det lunch vissa trodde det var pannkakor men det var raggmunk XD hahhah! men sen hade vi rast, det var klart bäst som alltid ;* sen gick vi till slöjden sen sluta vi,jah gick hem och typ mamma var hemma oh pappa,men dom skulle precis åka, sen satte jah mig vid datan,sen packa jah mina kläder och stack till träningen! senare så typ kom jah hem och satte mig vid datan , det var då strömavbrottet kom och jah fick paaaaaaaaaaaanik! och så kom strömmen tillbaka och jah gick in i duschen , sen så gick jah ut och sånt och satte mig vid datan, då kom poppe1 och poppe 2 HAHAHA! dom kaxa som vanligt ;S men efter det så kom mamma och pappa hem och vi käääka, sen nu så har jah bara suttit vid datan :D intressant dag? ;D nu ska jah bara chiiiiiiiiilla :D puss!<3

avensjuk på bruden som är mer man än dej,


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Feliciia

Vad går du på för tränning ? :) <333

2010-11-23 @ 20:56:49
URL: http://feliciaaadahlll.blogg.se/
Postat av: salle

aw du är min ängel jessica

kommer alltid ställa upp för dig

natt & dag :)<3

2010-11-24 @ 06:22:28
URL: http://sallles.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0