shäna bloggen ^^

sorry för jag inte blogga när jag kom hem,men var tvungen att göra läxorna, men efter skolan så stack jag till vårdcentralen , var tvungen att kolla med handen, och som tur är att det snart är över, skönt!
snart får jag bada,kunna använda handen och allt annat shiiit :D♥ ett råd till er , SKÄR ALDRIG UPP HANDEN ! eller jag mena att du inte ska göra det med flit, men jag gjorde INTE med flit så alla vet! men iaf sen drog jag till affären och köpte cola , gött ^^ (Y) imorrn ska jg till stan dåe ;D ska bli skönt med nya kläder ^^ sen så blir det tinjorerna(stav?..) kommer tyvärr komma lite försent, men jaja^^ kommer bli sjukt kul iaf :D men iaf nu ska jag plugga vidare..för jag typ måste ! ;'( men iaf puss hej sötnosar ! ;*


jag saknar faktiskt snön..

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Bella.P

Du får inte missa förätten haha men kan säga att du kommer lite försent Baby<333

2010-11-15 @ 19:08:43

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0