ny duschad (L)

-i feel awesome ♥.
men iaf jag har precis duschat, känner mig helt reeeeeeeeen :D
oooh saknar rasten, den var så jävla awesome idag (L)
men imorrn blir det iaf att kolla på bio med dom andra 6:orna:D
hoppas jag få en bra plats(A)ska nog sitta brevid eman och maryam :*
vi ska kolla på jävla bröllops fotografen, men jag kommer nog mest prata....
för jag hatar den filmen, verkligen (A) men ska inte störa typ dom andra,
så jag får nog hålla tyst;)men det kommer väll bli awesome iaf:D
men nu blir det att krypa ner i sängen, för typ jag har växt-värk  :( HOPPAS JAH VÄXER :D
men puss på alla söta & fula, fast det finns inga fula som läser bloggen? (A) <3


dom har humor, och han längst upp ÄR SJUKT SNYGG :D:D(Y)
men puss hej :D :* <3

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0