määäh bajs då :(

fatema kunde iiinte vara sug på dährå, så blir att vara mäh diba ist ^^ men hon ska till ikano föööörst(N) men kan ju berätta om min dag medans jag väntar på dibarå x) vakna runt halv 7, för var tvungen att gå upp då för att det tar en sååå lång tid när man bara kan sminka sej med 1 hand lixom ;D sen är jah så seg på att äta frulle ^^ men iaf senare stack jag till skolan och ttyp var ngn minut försent, som vanligt lixom ^^ senare så hade vi svenska gissar jag på :D dåligt minne (A) men vi berätta ngt, vet inte vad :D:D:D:DXDXDXD men orkar inte komma ihåg..men iaf senare så hade vi rast, fast tjejerna fick inte typ rast för vi skulle ha tjejsnack och sånt där :D kul faktiskt (A) men aja senare fick vi rast i typ ngn 10 minuter elr nått, senare så hade vi ma/eng :D sjukt lååångtråkigt faktiskt -.- men sen typ så hade vi fira simona :D och vi bytte platser mäh ^^ senare så blev det charader elr nått:Defter det blev det mat oh sånt där , orkar inte skriva mer om dagen men i slutet typ så stack jag hem och typ ingen var hemma, chill :D så satte mig vid datan och tog ngt mellan mål ^^ elr töntigt att säga så? x) men sen kom angelica som skulle klippa mig, och jag blev sjukt nöjd efter asså! :o fett fint ^^ men senare nu så sitter jah bara vid datan , ska snart äta , sen fixa mig lite sen dra till diba när hon ringer mäjh :D men pallar ej skriva mer , för har skrivit as mke ju:o men puss hej levepastej! :* <3

saknart älskling!<3

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0