lovisa nyss ! :*

hon åkte för en stund :( men vi har iallafall haft sjukt kul (H) vakna vid 9-10 tiden då typ kolla jag på tv , senare så gick jah upp och satte mig vid datan ^^ senare så sminka jag mig och sånt skit :D senare kom lovisa, först så var hon tvungen att kolla i min skolkatalog :o senare stack vi ut till koisken och typ hon skulle köpa goodis ^^ senare så satte vi oss och typ snacka tog lite bilder sen såg vi fatema komma :D hon skulle köpa pizza ^^ ahhaha jah ville ha bröd oh fatema var tvungen att smyga oh så ! X) hahahaha fett kul iaf :D och typ senare så mötte vi maryam :D hon skulle köpa godis hon med och sånt där :D senare snacka vi lite sen typ frös lovisa så hon ville hem xd så var vi hemma hos mig och spela fotboll med en ballong XDXD men sne typ skulle jag äta så hon typ titta på tv ^^ smartis !!! :D men iaf orkar inte skriva alllltt , för min hand gör ooont (N) sorry girls and boys :( men iaf puss hej , och vi syns senare ikväll! :D <3



lovisas ben x)




puss pårej lovisa :* §§

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: LOVISA

seeexxxi på sista bilden dääärva ;D <3333333333333333

2010-11-06 @ 21:22:59
URL: http://lovisaulrikaa.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0