lööördag :D<3

godmorgon alla ! :*
här sitter och bloggar och typ lyssnar på muusik ;D
vakna för ngra timmar sen (A) men försökte få igång miiin data,
och det funka ofc (Y) så nu sitter man här,
mamma och pappa är och köper present till robban ;D
hihi jah mst också köpa ngt..fan då :D
men har ändå inga pengar..(A)
men iaf idag mst jag träna, för känns som jag inte gjort det på hundra år!
sen ikväll ska jag mysa framför tv med mig själv^^
eller så kanske drar jag till tallboda ikväll för att träffa filip och clara och alla andra där ;*
vi får se ifall jag orkar :D men tror det (A)
men jag ska typ få min adidas av hanna idag , hoppas jag ? (L)
har inte använt den på läääääänge :o saknar den xdddd
men usch vad jag babblar;o så hejdå alla älsklingaR!
och fatema du får veta på måndag eller imorrn om vi kan ses ? (L)


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0