hooome habibi!§

nu är jag hemma,eller kom hem för några timmar sen :D sitter och kollar på ung och bortskämd (A) daniel är så sjukt bäääst :D asså menar han i ung & bortskämd :D skulle också vilja göra sånt ;o fast jag är igentligen inte bortskämd men asså what ever?:o  haaha skoja bara,men snart kommer pappa hem med min mobil & jul-tidningarna♥ föressten det är STUDIEDAG IMOOOOOOOOORRN :D whio! fast asså jag tror det spökar hemma hos mig så kommer inte våga vara ensam (a) men iallafall ska kolla vidare på detta, känner att jag har ont i benen och musklerna,föresten vi kom 3-4 trorjah i fotbollstuneringen? men bra jobbat tjejer!<3 puss på er ;*<3

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0