gödmörgön älsklisar!<3

nu äh lilla jah vaken dåh ^^ känner mig inte rätt så pigg män män :D<3
idag blir det chill dag trorjah :D för vi ska bara ha religion som jag ligger så efter med!
sen så har vi idrott sen svenska igen, sen ngt mer? (: haahha kan jue inte schemat utantill lixom ^^
men i slutet slöjd, däh klarar jag lixom (A) typ :D<3
men iaf,hoppas det blir en bra dag, hoppas inte som igår , för typ då sköt en kille en boll i mitt huvud..
men iaf vi glömmer det va? xd men puss älskisar för nu mst jag fixa mig och käka fruuuuukost :D DET SNÖAR FÖRESSTEN, JÄSSICA ÄH GLAD :D <3puss :* <3


saknar limmernäs som fan (L)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0