galet skönt!

det är inte min bild,jag tog den där från lovisa(aa'
men iaf den är galet skön:Dmin mamma och jag och robban blåste upp med munnen,
för vi har ingen sånhär som blåser inte luft xd sjukt jobbigt,
men den är ganska mke uppblåst,fast måste blåsa upp lite mer bara för den är lite skrynklig (aa'
men iaf nu ska jag sätta mig och kolla på adam och eva som jag fick :D eller vad det nu heter (A)
och dricka cola :D det var as längesen jah drack det, har typ bara druckit julmust nu för tiden?
mamma kom med choklad och jah bara eeeeuwww! jag hatar choklad,så tacka nej :)
men hör av mig på mobilen trorjah,för jah fick ju låna puttes,men pappa har raderat ngra kontakter för han typ förståg inget , hahahaha ! xd
men iaf den är faktiskt lite bra? men puss på er <3

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0