FREDAGSMYS ;*

ni såg rubriken? :D men själv har man inget att äta eller mysa med,buuuh!
men får klara mig med jul must, men får inte äta nått på en hel timme för jag måste ta pennselin(stav?..)
för såret, annars kan jag få blodförgiftning, och nej det vill vi inte ha ! :D hatar när man skadar sig, så tänker aldrig mer göra det :o men imorrn blir ngn polare, i think? men hoppas min helg blir awesome, och nästa helg kanske jah åker in till ekoholmen och typ hittar ngn kille och strula mäh? ;D HAHAAHHA skojja bara ! X) men min dag har varit bra :D men pallar inte skriva om den.. hihi :D puss hej :*
FRÄSTEN SÅ ÄLSKAR JAG VARM OBOY OCH MIN LÅNEMOBIL SUGER ! :D


;*

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Rebecka

hur skadade du dig själv är seg du vet ;)//pollyhh

2010-11-13 @ 13:11:06
URL: http://rebeckahalvardsson.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0