Filip älskling är här :*

HAHAHA snyggaste bilden på mig och filip ^^
filip är här, vi har myyyst hihi :D
just nu fixar vi ur snygga bilder ^^
en dikt till min älskling jessica <3
jag såg dej första gången på bdb, jag tänkte den där tjejen är verkligen ur fin!
sen var du med clara , vi möttes utanför mig och första gången såg jag dej och du typ frös så såg inte så mycket av dig :) men jag sa att du kunde krypa intill mig och du gjorde det, det var så skönt att hålla dej. du var så kall lixom. du är en galen tjej asså , vi strula som fan i miiin säng :D hahahaha! inget vi säger (a '' . sen blev vi tillsammans , glömmer aldrig den lördagen . kommer aldrig att släppa dig älskling! puss min allra finaste jessica (K)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0