du är min drog,jag är din knarkare (L)

som ni såg i förra inlägget så kanske ni märkte att jah kommit hem?(;
men när jag kom hem så gick jag in i duschen,sen gick när jag kom ut från duschen så typ fixa jag mej och sminka mej och skit ^^ sen var jag tvungen att dra ner till konsum för vi ska ha adventsfika? x)
men det blir mys med familjen,längesen känner jag ^^
imorrn så blir det plugg,har märkt att jah har HUNDRATALS läxor asså :o
men  ngn som vet när vi har jul-lov? hahaha x)
men iaf jah bara babblar så hejdå sötnowsar!
föresten jah snacka med anton och max i typ 2 timmar igår kväll, och sen på morgonen i typ 1 timme,
roliga killar däh ;) hahhah ! asså omguush ahahahah xd
fan vad jag skrattar :o HAAHAHAHAHAHA
mst bara...men hejdå :D

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0