på sommaren ska man dricka coca cola så har man något att skåla :D

japp , snälla mamma har beställt nytt smink till mig (A) och snart får man sina pengar med,gött asså :d
men kan berätta om min dag , vakna runt halv 7 , gick upp och fixa mig lite sen satte jag mig vid datan och chatta lite och sånt, sen typ gick jag till skolan träffa ngra på vägen :) först hade vi språkval, tråååååkigt eller tp inte xd men iaf sen hade vi svenska trorjah ? x) sen idrott och blah blah ;) ingen rolig skol dag elr vadå?
nähh så typ var på tinjorerna idag ( stav ? .. ) det var lite tråkigt..men fick träffa underbara julia (L) alla andra var så konstiga , som om jag var bortglömd..., men skit i det sne kom jah hem och åt och sånt, fyfan sitter med jackan på för jag fryser, känns som jag börjar bli sjuk..men ska väll typ gå och slagga så man är taggad  för imorgon (A) säger imorrn vad jag ska göra , pallar inte nu min mage usch den är liksom platt och den gör ont, den har liksom ändrat form xd men aja hörs imorrn alla söta & fula :) puss ;*


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Bella

Jadå, jag glömde inte bort dig<333

2010-12-01 @ 07:55:55

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0