tanken på dej

tanken på dej
tanken på mig
får så många frågor ,
orkar inte svara
jag kan inte se dej
letar i mörkret du är inte där
du dyker upp i mörkret som en soluppgång
jag behöver dej så lämna mig inte nu
se dej omkring vart vi befinner oss
minns du första gången vi krama varann?
en dröm som just blev sann
du lämnade mig oh jag fick ingen chans att förklara med ord
hur fruktansärt ´jag älskar dig , jag lovade mig själv att aldrig tappa dej
du ville såra mig , men jag älskar dej fortfarande'
du kunde skratta oh krama ömt ,
nu går du din väg för allt detta svek.
 baby , i love you !
i wanna be whit you forever.
det värsta i mitt liv är att ta mitt sista ord till dej sen blev det svart
allt som har hänt är mitt fel
snälla lämna mig inte . snälla älskling kom tbx,
tänka på minnen  . är jobbigt
ville aldrig att du oh jag skulle glida isär ,
lämna mig inte här , jag vill kunna hjälpa dej
jag vill att du kommer ihåg mig


en dikt till en person som just inte finns i mitt liv nu ..

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: lovisaa :)

Hej!

Jag har precis dragit igång en stor tävling på min blogg, & jag skulle vilja att du är med :)

Vinnaren vinner ett Presentkort på 1000 kr i valfri butik!! Reglerna är enkla, klicka dig in & va med; http://lovisalindstroms.blogg.se/2010/may/stor-tavling-1.html#comment



Lycka till , kramar! <3

2010-05-30 @ 15:35:19
URL: http://lovisalindstroms.blogg.se/
Postat av: jessica carlsson

orka tävla xd

2010-05-30 @ 16:06:19
URL: http://tessiiicarlsson.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0