Svar på frågestunden :)

Postat av: Cornelia

vad är ditt favorit djur ? <3

svar: jag tror det är katt :)

Postat av: Emma <33

vad är din favvo färg ?
har du en kille ?
tycker du jag är söt ?
du är söt! (=

svar: jag tror det är svart ..
jaa det har jag ! :D
du verkar jättesöt :)
tack! :D
 

Postat av: sofia

vill du vara en fjortis ?

vad heter din kille (om du har en) <3

svar: njaa, fjortisar har en fin stil bah :$
min kille heter isac :)
 

Postat av: sofia

gillar du att blogga ? .
är min blogg fin ? <3

svar: ja det gör jag , men har så mycket ont om tid dessa senaste dagarna , ska försöka blogga mer ! =)
ja , din blogg är jättefin! <33

Postat av: moa

är det jobbigt att blogga? .

<3

svar : nejdå!, älskar att ni läser min blogg, uppskattar verkligen er om ni kommer oh frågar om min hjälp på att dom vill ha hjälp med design eller nått ! (;

Postat av: Rebecka

gillar du fjortisar ? =D <3

svar: jag känner rätt många som gillar att vara fjortis oh är det ! , så ja jag gillar fjortisar =) 

Postat av: missy

tessi är ett fint namn ,
gillar du det också?

svar: jag såklart ! , ditt smeknamn är också fint ! :)

Postat av: lovisaa :)

Vilkas bloggar läser du? :) <33

svar: jag läser din ofc, kissies,dianas,cornelias,fokis,kenzas oh massa mer ! (:

Postat av: E M M A

sv: brukar inte göra det :P
hur mår du idag då?

svar: har lite ont i magen av allt gott som jag har tatt fram till filmkvällen med mamma , men annars är allt bra ! :D

Postat av: Louise

hur gåre med din kille då? =D

svar: det går ganska bra faktiskt , har inte pratat med han sen i onsdags för han har fyllt år oh vart borta ! . saknar han så mycket :(

Postat av: ida

vf är du så sött ? (k)

svar: det är du som är söt , älskar dejj syster (K) <333



hoppas ni fått alla svar oh hoppas ni frågar saker på andra frågestundar !
om ni vill så kan jag länka eran blogg , !:D
/ puss tessi ;:** <3


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0