nya converse ! (:

jag är faktiskt lite glad =) .
har köpt nya skor ! (dom gamla var också bra)
det är converse , Älskar dom asså! =D
så vi var inne lite i ikano,
för min bror skulle köpa vår jacka oh skor ! ,
men jag hittade en ljus brun skinnjacka ! .
men fick den inte ''/ .
aja , det finns fler jackor ..
men shit the same ,
har haft kul ijallafall :D
träffat mycke folk (L)
saknar lovisa jättemycket =(.
men hon är hos alexandra ,
vi skulle åkt till bbg idag,
men vi gör det imorrn ist ...
om det inte regnar ..
så snälla sluta regna !
kommer bilder på mina skor :) .
hoppas ni haft kul denna fredag , eller typ bara slapp dag!! :D
/ puss jessica :* <333
mina fiiina converse ! <3

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Anonym

Asså du vet inte ens vem alexandra är :P

2010-05-14 @ 22:56:02
Postat av: Anonym

Vet du ens vem alexandra är eller? :S

2010-05-22 @ 15:38:43

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0