i can cry ,

en vacker låt , den är underbar , blir gråtfärdig ! :') <3
har du någongång kännt att ingenting här känns rätt , allt är bara skit varenda jävel kollar snett.
har du bett om hjälp , men ingen vill hjälpa.
jag kan inte tänka klart , mina tankar dödar mig , fan jag skricker efter hjälp men ingen vill höra mig.
För alla bara skrattar och pekar och snackar , folk trampar ner mig som en dörrmatta.
jag ber till min gud om ett eget himmelrike , för snart har jag livet på botten i betarsjö viken.
För alla mina spöken dom besöker min stjäl och förstör mina dagar, fan jag önskar att du var här,
jag är fast här på jorden.
Besegrad av högre makter , vill lämna denna värld -  flyga högt över landet.
Men mina vingar brast , mitt sinne blev förstört , ingen vill förstå , det finns ingen som fattar.
hur det känns att leva ensam med känslan - alla hatar mig,
jag har aldrig blivit älskad.
vinden kan vända men pass på att vänta idag ska det hända , jag är trött på att kämpa.
för alla trycker ner mig, jag ställer mig frågan. finns ingenting kvar,  ni har släckt denna låga.
Jag fäller mina tårar , och detta är slutet .
sluter mina ögon & välkommnar ljuset.
Jag ställer en fråga , vad har ni emot mig
jag svär jag talar sanning men ni vägrar att tro mig.
Ser ni hur jag gråter , ser ni hur jag lider.
tårfyllda ögon & ett hjärta som svider ,
tillbaks till ruta ett , allt känns som förr .
Nu står jag här & bankar på livets stora dörr.
Jag sitter och drömmer , drömmer om hoppet , jag drömmer om att jag hoppar
det känns i hela kroppen .
en kamp mellan mig, mig och livet.
Direkt jag mår dåligt , får jag nya mediciner,
jag älskar dig,
jag hatar dig,
jag saknar dig,
jag glömmer dig.
Jag älskar att hata dig
jag saknar att glömma dig
jag fattar inte varför , jag fattar inte nu.
jag hade ju en livsglöd , men den har brunnit ut.
vill du prata med mig , får du prata med min kista ,,
känner du vinden pustar är det jag som viskar

pulsen faller ner , kom & bär min bår
sträck ut din hand och lyft mig härifrån.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ligger jag i min bädd, ensam och rädd.
Nu är jag den som ler, men gråter när ingen ser.
Nu är allt ett stort mörker, endast du kan tända lampan..

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0