hellu (L)

hellojsan (K)
idag var jag skit trött på morgonen , fattar inte att man kan va så trött :'o <3
orkar inte skriva om dagen x'd
men ijallafall , gick till skolan runt 8 , shysst för 4:orna som har sovmorgon
kan ju säga att jag behövde det ! ;)
men typ när jag var framme vid skolan hade vi matte?!
kunde inte tänka , för var svin trött
så jag kludda lite på min mapp ...
(not funny)
men sen hade vi rast , kul! (L)
sen så gick vi in och hade engelska ? -.- .
tråååååååååååååkigt !
sen hade vi lunch , satt oh snacka med farre mest ;)
sen gick jag ut , då typ kom matilda oh ida (K) älskar er !
så vi gick oh snacka tills vi var tvugna att dra ,
så fick jag två kramar sen gick vi ,
då när vi gick in hade vi typ nått sen musik!
sen sluta vi :)
har inte gjort något sen dess , inget roligt ijallafall , klockan 9 blire film med mamma (L)
/ puss tessii ;* <333

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0