hellu everybody! :)

vakna typ för 1-2 timmar sen , jag var tvungen att städa mitt rum ?! -.- .
fett tråkigt var det . men mitt rum så ut som en svinstia kan man säga ^^ .
men ijallafall , satt mig vid datan för en kvart sen , & just nu håller jag på att kolla lite runt bland bloggarna :)
snart dyker det upp en frågestund ! (L) .
jag har gjort en sjukt fin bild te frågestunden :) ,
men det bilden är på pappas oh mammas data ^^.
orkar inte sätta på den (A) .
så jag sitter här .
men sen när robban kommer hem så måste jag väll flytta på mig , om jag ska sitta vid datan ;P
men jag vill inte tråka ut er , ska försöka sätta på min egna dumma dator ! :(
då kan jag fixa ipod oh allt här inne på bloggen ;) <33.
om ni vill kolla in min andra blogg så gör det  & finns inte mycke  att se där faktiskt (A) , <333
men hejsvejs! / puss jessica :* <333

bilder från igår , dagen med becca ! (L)

fiiiinast ärru becciis :) <3333

hahaha , fjortis girls ! (K)

sötnosar båda två ! <333333333333

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0