förlåt för en dålig uppdatering!


blev ingen bbg idag , pga att pappa mår piss !
då såklart blev jag lite små-tjurig , men aja !
då gick jag oh mamma ner t affären , köpte lite gott till kvällen (L)
fett skönt väder ute ! .
men när vi skulle hem såg jag salle oh farre vid koisken ,
¨då snacka vi lite ,
sen så gick vi in i koisken , salle oh farre skulle köpa nått ,
då kom becca , vi gick till min skola oh snacka lite oh typ tog bilder (AA)
senare gick vi ngn stans , kommer inte ihåg , senare kom nuhara ,
aja , så var det några killar som typ sprängde raketer under en moppe så vi vart fett rädda oh stack xD <3.
men senare så drog jag hemåt framåt 6,
oh när jag kom hem smsa jag lite sen åt jag mat ..
grillat , MMMM (K)
sen satt jag mig vid robbans data :)
och nu kollar jag på film med mamma oh har massa goda saker !
men har jätteont i magen , så orkar inte äta nått ^^ .
tror det inte blir nått mer inlägg för idag !
kanske svarar på frågorna på frågestunden idag !
om jag har lust (AA)
herrå (K) / puss tessi :* <333


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0