Felsms.com

hahaha , roar mig verkligen när jag läser detta ! x'd

Till: Lilla syster
Sms: Ska jag komma och krypa ner hos dig. Eller sover du redan ?
Svar: Det ska vi nog inte.

Förklaring: Hade varit ute och festat lite och skulle skicka till en tjej jag träffat som jag tänkte sova hos men skickade till lillesyrran som inte var sugen på det. 
/Marre



Till: Rosanna
Sms: Jag orkar inte med Rosanna längre, hon är tjock, hon luktar illa och hon röker, kan du komma nångång då Alex? ;P
Svar: Men stick då din jävla bög!!

Förklaring: Det blev lite pinsamt, var på en fest med två tjejkompisar till mig, en var på toa och jag kände att den här Rosanna blev lite för mycket för mig...
/Dennis

Felsms.com

Till: Mamma
Sms: Du glömde din kallingar hos mig hihi
Svar: Va?

Förklaring: Hade haft killbesök, skulle skicka mess till honom men det kom till mamma haha

/Johanna

Till: Tjejen
Sms: K
lart att du ska kapa av barret om du känner för det, det é ju sommar och hår växer ju tillbaka eller hur...?
Svar: Inget.

Förklaring:
Fick inget svar fick dock en chock när jag träffade fröken senare, undrade om hon va helt fläng i skann, till historien hör att vi nyligen hade haft ett zurr om just att hon ville prova att raka sig vilket jag sagt tvärt nej till, inte en rakad fröken kom igen (inte där uppe). Sa till och med att då får du nog ta och hitta dig en ny kar! Så va den saken ur världen, trodde jag tills mitt felsms. Nu kan jag ju inte släppa henne pga det, det var ju typ min idé! Nu får man ståut något år med en fröken som é väldigt korthårig.

SMSet skulle givetvis till en polare egentligen!
/Halv Bitter

vill ni se mer , så gå in på felsms.com ! , :)
skratta oh läs !

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0