diss och hiss !

1. på ebuddy finns det typ någon spel grej som typ har musik med , så när jag lyssnar på min egna musik kommer den upp då oh då , går inte att få bort !
2. killar som hellre tar fotbollsträning/hockeyträning före sin flickvän
3. folk som har ipod på sin blogg , liksom man har redan en egen musik , vill inte höra ngn annans ?
4.  killar som inte vågar pussas eller kramas framför kompisarna
1. kompisar som är ärliga !
2. folk som kan hjälpa , och ställa upp .
3. mina snälla bloggläsare ! ;)
4. den snygga tunikan på gina tricot , som jag inte fick köpa :(
/ puss tessiii ;* <3333

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: lovisaa :)

Men du har ju själv haft en ipod? :S

2010-05-31 @ 17:35:30
URL: http://lovisalindstroms.blogg.se/
Postat av: jessica carlsson (svar till lovisa)

men jag tog bort den ,

2010-05-31 @ 19:12:36
URL: http://tessiiicarlsson.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0