dagen :

dagen börja med att jag log oh sooooov zZZZZZzzzzzzZZZzzzzz
sen så gick jag upp oh tog frukost sen platta jag håret . .
sen så tog jag på mig kläder oh drog t skolan . ;)
hade först no , var  mkt deppig ..
så sen hade vi rast , då gick jag in på toan oh grät.. :'(
sen så gick vi in till lektionen oh hade svenska ..
shit , va tråkigt..
sen hade vi idrott, HAHAHAAH
jag oh salle skulle springa spåret oh tiiep då så vågade vi inte för att det fanns ormar i spåret

HAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAAHA, vi tog lite bilder också ! :)
men ijallafall sen vart det lunch , sen rast sen ma/eng ,
längtar som fan t imorrn ! (L)
roligast !! :D
film i skolan oh man får chips (A)

aja , hejdå :* / tessiii <3

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0