torsdag oh ett farväl . . .

gaaaah ,
idag vakna jag nått med 10 över 7 ? . vene xd
då gick jag upp oh satte på plattongen oh satte mej vid datan ;)
kollade lite på bilddagboken oh sånt , sen typ var klockan 5 över halv 8 ,
och jag hade inte ens tagit på mej eller sminkat mej , så då sprang jag oh fixa mig xD
sen drog jag t skolan , oh  typ först hade vi nått .
sen typ så gick vi ut på rast , tog lite fina bilder som jag laddar upp ! :)
så typ gick vi in jag oh salle hade kost (elevensval) sjukt tråkigt . var nära på att somna x'D
senare så skulle vi ut på en liten rast , men jag oh salle typ hade varit lite kaxiga mot ramma ,
så han typ jagade salle xD
så vi kom typ inte ut på rast , men vi rusha till matsalen så åt vi ,
sen hade vi rast oh vi alla spenderade sista rasten med salle oh farre ,
dom ska åka imorrn oh va borta i två månader :(
aja , vi tog fina bilder igen ^^ .
hahhahahaha, så gick vi in oh hade gympa , fett jobbiiigt :o
shit the same, sen blev det kramkalas ! ;)
sen gick jag hem oh vet inte vad  jag ska göra nu , så bye ! :)
puss♥



jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0