svar , :)

postat av :

vilka bloggar läser du? =)


svar ; Lovisa L , din , Matildas , lina , oh massa mer ! :)
Postat av:

hur gammal är du , ? 

kan du hjälpa dom som behöver hjälp med bloggen?

svar; jag är 11 snart 12 , jo visst kan jag det ! :)
Postat av:

fett fin du är , 
hur gör du typ när man ska skicka kommentar så står det klicka här baby (L) , 

hur gör du ? 

hur vet du så mycket om bloggar ?

 

svar: aaww, tack så mke ! :)

det är en grejj på kodmallen , kan hjälpa dejj ,

läser på designa din blogg :)

Postat av:

Vilken är din favorit blogg?
Vad ska du göra i sommar?

svar; jag gillar jättemånga bloggar ! :)
jag har inte planerat så mke ;)
Postat av: Matilda

vad är din favorit sång?
har du något djur? i så fall vad?
Vad gör du om 10 år?

svar; jag gillar rabban oh recca - pumpa rumpa , !
jag har en katt ^^ ,
vet inte , sitter som en panisonär ;)

Postat av: caroline

vill du träffa mig i sommar?
läser du min blogg?
kan du inte lägga in ett inlägg om hur du fixar ditt hår?
iloveyou<3

svar: jag såklart ! :D
ja :)
jodå , om du vill :) <33
Postat av:

hur lång är du?

så alla vete, så finns jätte mkt blogginfo gällande header och design på ddb, fråga sidan på min blogg bara, det finns massor. Man behöver inte ens kunna HTML-koder, faast jag kan dom nu, dom som lärt mig 

btw, fin blogg! 

svar: jag är 1,65
vad bra ! :)
tack så mke !::D

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Matilda

Bra svar och tack för mina :P

2010-06-13 @ 22:09:01
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0