Otroligt rolig dag ! ^^

hoppas ni har haft en underbar dag , för det har jag ! :)
hade minimara idag då... ''suck''
vi vann (H) , så hela våran klass ska få fika ! =)
typ gick med salle , becca , myran oh saynab ;) !
sen typ efter minimaran så gick jag hem oh duscha ,
åt typ lite ..
aja , har vart oh köpt brun kräm te mig , för min förra tog slut ,
imorrn blire tinnis , ps . förlåt för en sån dålig uppdatering ! ,
oh tror ni jag vinner på lovisas tävling , ? :)
veckans blogg , skulle vara riktigt glad om jag vann! :)
iaf , hejdå <3

brunkrämen , bra ?
kvälls outfit , fin ?

puss


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: läs vad min blogg heter xd

Kom igen, det heter fan Foundation inte brunkräm -.-'

2010-07-19 @ 19:02:41
URL: http://loouuisee.devote.se

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0