naww

hej alla söta läsare!:)
kom hem för någon timme sen ,
typ vid 9 , då satt jag mig oh åt ,
var sskit hungrig !,
aja , iaf. vakna vid 10 -11 tiden ? ,
hade huvudvärk oh var förkyld :(
men allt känns mke bättre idag, oh om jag inte mår dåligt imorrn så blire att vara med isac :)(L)
för typ är lite snorig fortfarande.. men jag mst bli frisk t imorrn  för då sticker jag ! :) , så kanske imorrn blir det ett snabbt inlägg? , för mst packa , sminka mig , platta håret oh massa annat! , :)  saknar alla dom där ute redan ! har ni några planer till midsommaren eller ? ;) själv ska jag vara med isac,lollo,sandra,hanna,danne(kanske),robin,oh hoppas på att rebban kommer ut !:D , §§§ vi har hamburgekväll också , på midsommar kvällen blire att typ ha kul med folket ,! uppe i byn oh typ är där : ))) fyfan vad jag längtar ! :) <33333333333333
hejdå alla , orkar inte skriva mer , oh headern vart väll inte så intressant eller fin , men den får duga !
puss


hanna hammarström (L) jessicacarlsson <333


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Cornelia

kommentera nått sött :)

2010-06-23 @ 22:25:44
URL: http://a
Postat av: Cornelia

Jobbigt att vara sjuk :( Jag har varit dunderförkyld i en vecka nu typ. Haha! -.- Men låter ändå som en rolgi dag :D Själv har jag bara varit hemma och försökt bli frisk..

2010-06-23 @ 22:26:30
URL: http://aiilenroc.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0