Längtar så in i helvete ! §§§

till midsommar ! :D
imorrn ska jag åka till borensberg,
kanske blir att va med isac då , få se hur jag mår ,
för har tydligen blivit förkyld :( ,vet inte varför ? ,
meh shit the same, farre oh salle är i afganistan fortfarande :((
saknar dom så in i helvete! , skulle varit med linda idag oh igår , men fick inte åka till norrköping ;(
oh hon hade blivit förkyld också , just nu så väntar jag på att antonia kommer ,
vi kanske drar ner t stora gungan oh träffar folket där ? , vi får se !
har ingen lust att gå ner dit faktiskt -.-
för det finns vissa som kallar mig hora,slampa oh det är den där fula apan Jan oh hans bror oh en till som säger det,
är så jävla förbannad på dom! ,
så tror fan jag inte åker dit , men hejdå !
puss

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0