Helgen ! . §

Tänkte skriva lite om vad som hände i helgen oh såklart kommer det bilder ! :)



torsdag;
vakna nått med 9-10 ? ,
då gick jag upp oh typ satte mig vid datan , sen så packa jag ,
hahah, vet inte vad som tog åt mig , men asså jag glömde skit mke grejjer :O
gglömde bikinin hemma , oh det var jättevarmt i helgen!
men fick låna av lollo, tack ! :D
men aja, så  åkte vi ut , oh jag träffade lollo , sandra oh några mer,
så va vi med dom oh så , sen gick jag hem .

fredag;
kommer inte så jättemycket ihåg , men det var midsommar,
men på kvällen vart det s eller k ijallafall! :D ,''
några  pussades oh kramades ;D

Lördag;
vakna tror jag 11 eller nått? ,
då typ fixa jag mig oh drog någonstans,
men kommer inte ihåg jättemke , men det var roligt !
på kvällen blev det galet roligt,

söndag;
gick upp 9-10 , oh så fixa jag mig , men pallade bara ta mascara ^^ ,
så gick jag upp t mysan , då var jag tvungen att städa -.-'
men senare så gick jag ner med emelie oh några t  badet ,
alla tyckte det var kallt ,så jag var typ den enda som bada -.-
men det var skönt ijallafall,
men senare gick jag upp oh bytte om oh senare köpte en glass^^
sen åkte vi hem , oh så stack jag t linda ,
vi gick t kina gungan , oh det var kul ! ;D
träffa folket där , men så sov jag hos henne ,

men orkar inte skriva mer ! , hoppas ni fick en bra midsommar & helg , puss alla!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0