19:36 , vill ha en annan mobil ! :D

vill så gärna ha denna mobilen ! :)
vad tycks? , ska jag ha den , eller den andra som jag önska mig förut ? :P
aja, Har kollat på fröken sverige, den var ganska bra , men inte så jätte , man fattar typ inget x))
ska sitta ikväll oh kolla på hus i helvete , den lät bra , Hoppas den är det också! ,
just nu sitter jag bara oh tar det lugt ^^. längesen jag gjorde hiss/diss , så det blir nog en idag!
jag vet att jag har uppdaterat ganska dåligt, men kanske ska sluta lite med det ! ,
för jag har ju liksom ett liv bakom dataskärmen med? , oh det finns inte så många som kollar min blogg heller,
ska ändra på headern , har jag bestämt ! , ngn som kan hjälpa mig lite ? :)
men ska gå oh titta på hus i helvete nu lite , så bye !
puss

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0