11:17

hajsan ,
förlåt för en dålig uppdatering , men jag har ett liv bakom dataskärmen med . !
aja, igår var jag med Linda,anton,matte,robin,antonia :)
det var typ ngra som var kaxiga mot oss, oh så ,
men vi snacka mke , oh så var det typ en cp kille som hette simon? xp
men när jag kom hem var klockan 20:30 ,
oh mamma blev sur på mig ? ^o) ,
aja så idag blire att handla sånhär eyeliener , (stavning) vit ;)
oh typ massa andra saker , så kommer inte hinna blogga ,
puss

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Eroooticaaa

kommentera nHejhej:) jag har en SEXBLOGG eftersom jag tyckte att det behövdes. Där skriver jag om allt inom sex, kärlek och fantasi. Nu har jag funktioner för läsare också, du kan maila in frågor angående sex&kärlek till mig under kategorin "MAILA MIG" De är anonyma, så märk dom så de inte publiceras. Sen har jag en till funktion "gästbloggare" där ni kan maila in inlägg som ni vill få publicerade, allas inlägg blir publicerade så småningom om de handlar om sex kärlek och fantasi:)Ni som gör det blir länkade också såklart! :Dått sött :)

2010-06-16 @ 11:27:07
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0