Thaaaaaaa day ! ^^

- min väg har varit så lång, nu känner jag lyckan i mig <3
dagen vart ganska lyckad , även fast jag var lite seg idag , hihi (a
som ni vet så shoppa jah en fondation burk , även fast mamma har beställt nytt smink ^^
men shit same , har mer då :) har ju hört att den är rätt så bra :D
och sånt :) kommer snart få mina 1000 kronor :D:D HAPPY <3
men ska plugga lite nu på matteläxan,men hör av mig imorrn på morgonen ifall
nätverket funkar :D puss puss älsklingar! <3


och du som sa dumblondin till mig ,
jag är blondin, men om man är det behöver man lixom inte vara dum i huvudet?!
låt mig vara en blondin, jag är nöjd med mig själv så HAH

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0