television elr? xddd

hitta en konstig bild på datan,känns som den e gammal ?
men igga den bara? ska snart ladda in nya kort !
ska dra och kolla på tv i typ 1 timme nu :D ft chill ;)
imorrn äre simhallen & bowling, tror ni redan visste?
ajajajaja!ska senare shoppa på stan lite med några ;P
sen blir det hem och sånt, hoppas man hittar ngt för typ gjorde inte det förra gången..
men sen på torsdagen kanske jag ska va med belinda,vet inte ifall jag ska gå på stan med lollo ,
för hade lovat henne idag och allt med :/ men kanske det blir lollo på torsdag, vi får se ;*
kmr bli kul imorrn iaf och sånt där x) men iaf har precis duschat och sånt,
kommer snart svimma av känns det som, mitt huvud är lixom CPE STÖÖÖÖRT
men aja vi hörs imorrn :D pusspuss!
och svar till dej fatema ;*
du är också allt det där älskling,älskar dej med mest ! :*



jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: LOVISA

hallå kan du sova onsdag - torsdag? ;)

messa mig gmn <3333333333333333

2010-12-15 @ 19:34:05
URL: http://liindstromarn.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0