shiät

kom hem för ngn timme sen men jag var sjukt trött i benen och ögonen så la mig slappt i soffan och chilla lite xd
men kan berätta om min daaag? jag vakna runt halv 7 för mamma väckte mig så fixa mig sne gjorde sånt man brukar göra på morgonen sen stack jag till skolan runt 5 i 8 ;p sen när man kom fram så skulle vi redovisa våra arbeten och det sen halv 10 trorjag så åkte vi till simhallen, och såånt efter simhallen var det bowling , jag vann typ(A) fick 2 strikar (stavning?) sen efter det så gick jag på stan,leta mke efter kläder men hitta iaf nått , en myströja, sjukt skön! och så träffa man franzén där också,saknat henne sjukt mke ! ;** men vi syns ju i sommar också :) ah och sen åt vi eller ngt sen så kollade vi lite i affärerna sen typ så åkte vi heeeeeeeem och som ni vet så var jag sjukt trött när jag kom hem. ska strax gå tillbaks till tv men mst skriva dag 2 ;) men aja puss puss ! <3


nej det är inte jag på bilden, det är franzén,
saknad unge :D <3333333333333

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0