mööörs bäjbiii

cpe bild tror jag från när jag var inne på ikano någon dag?
men bry er inte om den :D ni kommer få nya bilder imorrn.
min hud har blivit sjukt fin asså, inga finnar och jag är typ brun :D
fett skönt asså ;) ska snart träna , skönt att göra det med ;P
plugget imorrn , men ändå rätt så funny (y) för vi får med sovmorgon :D
vi har slut på lektioner tror jag iaf ?
vi ska fika imorrn med -.- och såklart ska alla ta med fika?
och vi har inget hemma , asså fika och jag har så sjukt ont i bröstet så kan typ inte gå,
så vi typ bakar nu , farmors chokladkaka (y) AHHAHA sämst xd
men ska dra till träningen nu bye :D <3

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0