lilla jag gästbloggar :D <3

i love you hunny,you are so fucking beautiful!
bry dej inte om vad andra säger,lev ditt liv bara
du borde vara glad för den du är älskling
eller ifall jag var dej skulle jag vara riktigt nöjd
för alla killar vill ha dig,du är så himla vacker
dina ögon är så vackra och hela du är vacker
jag skryter inte om dig. men jag är verkligen avundsjuk på dig
allt jag säger på din blogg älskling menar verkligen jag!
och när vi är med varandra är som att vi inte kan sluta skratta
våran glädje delas med varandra och vi bara ler
älskar dej sötnos och det vet du
hoppas du aldrig dör innan mig , för då dör jag
om du e på botten . är jag det med  §
/ din storasyster <3

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0