Jul looooov (h'

Hahahha fyfan vad efter jag är , fick jullov för ngra timmar sen x')
rolig humor jag har ass...neh?
men just nu sitter man och snackar med lovisa och ngra till på msn och så smsar man lite med (a'
sitter och fixar foton med, men eftersom jag har Säääämsta picnik så typ blir det inte jättefina bilder,
men ni kanske kan säga vad ni typ fixar era foton med ? x) men iaf ni kommer få sjukt många bilder på julafton och nyår,
stör mej på en grej där, men kan inte säga den lix..HAHAHAAH skojja bara vafan..
asså fan vad jag garvar och snackar ;o cpe på däh! men ni kanske vill höra typ morgonen? ofc ni ska få :D
gick upp och sånt, fixa mig och allt annat, ni vet ju redan?;) sen typ så gick jag till skolan och där hade dom redan börjat,uppssiiii!!! asså lixom jag kom i ''normala'' kläder och alla hade såhär värsta fin kläder? ;o så där kanske jag skulle tatt på mig ngt finare xdd men iaf shit same , sen så vare jul ngting och allt sen gick vi tbx till klassrumet och fika och lite sånt , efter det fick vi sluta och jag satt kvar med ngra :D sen drog jag t mammas jobb och fråga om pengar 40 spääänn :D WIIHO! :* och sen så gick jag t konsum och föresten så träffa man fatema påväg till konsum :D hahahha! :D:D:D <333 älskar dig :* men sen så gick jag hem och robban var redan hemma så typ aa så satte jag mig framför tv, sjukt bra program ju :D hahahahah okej nu tycker jag att jag slutar skriva här vafan...skriver fett mke ju :o men iaf puss hääääj :D <3

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0