i got to told you that imma star !

kom hem för ngn timme sedan,och typ så har jag fått mina pengar nu :dddd
ska snart dra iväg och shoooppa lite smink till ^^ för min foundation börjar ta slut (N)
men snart får man 200 kr till :D:D:D för jag har ju liksom månadspeng också :ddd
ska köpa kläder för dom pengarna :d och så sjukt skönt och komma ut,
istället för att sitta inne och bara vara sjuk ;d kände mig lite varm i skolan, men mådde ej dåligt ;d
skönt att träffa alla andra älsklingar med (L) efter skolan var jag kvar lite med maryam och ronja så blir lite bilder ;;d hahahahaha :D så nu kommer DOOOOOOOM :d
snyggiish ^^

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0